در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1399
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ شهرام شکوهی سختش نکن

    33 بازدید دوشنبه 14 مهر 1399
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    دانلود آهنگ شهرام شکوهی سختش نکن

    در این ساعت از تیک موزیک میتوانید ترانه سختش نکن با صدای شهرام شکوهی را دانلود کنید و گوش دهید

    Exclusive Song: Shahram Shokoohi | Sakhtesh Nakon With Text And Best Direct Links In Tikmusic

    شهرام شکوهی سختش نکن

    ───┤ ♩♬♫♬♫♪♭ ├─── 

     

    متن آهنگ سختش نکن

    دلم تنگه بزن بارون بزن بارون به غم هامون ♬!♫
    بارون داره میزنه نم نم داره صبح میشه کم کم میترسم!!!
    جز من کس دیگه ای باشه که دل تو باهاشه میترسم!!!
    سختش نکن که نمیکشه قلبم سختش ♬!♫

    نکن تویی مرهم دردم سختش نکن!!!
    بی تو پاییز زردم  ♬!♫

     

    ───┤ ♩♬♫♬♫♪♭ ├─── 

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 16
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 2
      بازديد ديروز : 25
      بازديد کننده امروز : 0
      بازديد کننده ديروز : 7
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 32
      بازديد ماه : 114
      بازديد سال : 553
      بازديد کلي : 1,410
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.144.222.175
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • دانلود آهنگ رامین بی باک سرزنش
    • دانلود آهنگ سینا سرلک عشق یعنی صد سال دیگه ام
    • دانلود آهنگ علی لهراسبی مطمئنم
    • دانلود آهنگ یاس اصالت
    • دانلود آهنگ مسعود صادقلو تله
    • دانلود آهنگ سینا حجازی لیلی
    • دانلود آهنگ محسن یگانه با من غریبگی نکن من مات تصویر توام
    • دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده پانتومیم
    • دانلود آهنگ علی یاسینی دیوار
    • دانلود آهنگ شهرام شکوهی سختش نکن
    مطالب پربازدید
    • دانلود آهنگ علی یاسینی چراغونی
    • دانلود آهنگ سینا سرلک عشق یعنی صد سال دیگه ام
    • دانلود آهنگ مازیار فلاحی عشقم
    • دانلود آهنگ محسن یگانه با من غریبگی نکن من مات تصویر توام
    • دانلود آهنگ آرش دلفان حالا من يه آرزو دارم تو سينه
    • دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده پانتومیم
    • دانلود آهنگ علی یاسینی دیوار
    • دانلود آهنگ مسعود صادقلو تله
    • دانلود آهنگ یاس اصالت
    • دانلود آهنگ سیروان خسروی یه روزی میای
    مطالب تصادفی
    • دانلود آهنگ آرش دلفان حالا من يه آرزو دارم تو سينه
    • دانلود آهنگ سینا حجازی لیلی
    • دانلود آهنگ رامین بی باک سرزنش
    • دانلود آهنگ اشوان چرا گریه کردم
    • بیوگرافی کامل علی یاسینی
    • دانلود آهنگ علی لهراسبی مطمئنم
    • دانلود آهنگ علی یاسینی چراغونی
    • دانلود آهنگ مسعود صادقلو تله
    • دانلود آهنگ یاس اصالت
    • دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده پانتومیم